sobota 20. novembra 2010

Čo o mne GOOGLE vie?

Službu internetového vyhľadávača využívam každodenne. Teraz v predvianočný čas si porovnávam hlavne ceny. Je zaujímavé, že v bežných predajniach je cena niekedy aj o polovicu drahšia ako sa dá získať tovar cez internetový obchod. Nakoľko nepoznám všetky adresy, využívam Google,...ktorý mi zobrazí nespočetné množstvo nájdených stránok s uvedenou podmienkou za veľmi krátky čas! Takže je už len na mne správne sa rozhodnúť ktorú kúpu využijem na nákup prekvapení pod vianočný stromček!

Preto ma zaujímalo čo všetko o mne Google vie!
Zadala som si svoje meno a za okamih sa zobrazilo 1160 odkazov. Samozrejme, že tam boli stránky aj s menovkyňami. Je zaujímavé, že sa zhodujeme aj v krstom mene aj v priezvisku. Tak som podmienku vyhľadávania rozšírila o zadanie obce, určila som oblasť – Slovenská republika a jazyk. Výsledok vyhľadávania  sa zmenšil z 1160 na 382 odkazov. Nakoľko som v mene neuviedla titul, ešte stále sa  našli stránky ktoré neinformovali o mne. Preto som zmenila výraz, uviedla si titul pred meno a rozšírená podmienka zostala zachovaná. Výsledok sa zúžil na 314. Výsledok sa síce zúžil, ale znova tam boli odkazy aj na menovcov či už len krstného mena, alebo zhoda priezviska.
Nedalo mi to a skúsila som inú možnosť. Pokračovalo upravenie  rozšíreného vyhľadávania  v príkaze hľadať výsledky s presnou frázou – titul meno priezvisko. O pár sekúnd to bolo! 490 výsledkov týkajúcich sa mňa. Našli sa informácie: zamestnávateľa, rozvrhu, triednictva, suplovania, výsledkových listín krajskej školskej súťaže, rodinnej firmy, inzerátov. Bolo si z čoho vybrať.

Myslím si, že keby si potreboval niekto zistiť nejaké informácie o hociktorej osobe sa mu to cez vyhľadávač GOOGLE podarí veľmi rýchlo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára